Reklamační podmínky

Reklamační řád pro spotřebitele na e-shopu

 

1. Právo na reklamaci:

Zákazník má právo reklamovat zboží, které vykazuje vady nebo nesoulad s objednávkou, v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

2. Doba pro uplatnění reklamace:

Reklamaci je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak. Reklamované zboží je nutné odeslat nebo předat bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

3. Postup při reklamaci:

Zákazník je povinen oznámit reklamaci prodávajícímu, a to buď elektronicky na e-mailovou adresu zákaznického servisu, nebo písemně na kontaktní adresu obchodu. Zboží je nutné zaslat spolu s kopii dokladu o koupi, popisem vady a preferovaným způsobem vyřízení reklamace.

4. Vyřízení reklamace:

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. O výsledku reklamace bude zákazník informován a v případě uznání reklamace bude zboží opraveno, vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

5. Přeprava reklamovaného zboží:

Náklady na přepravu reklamovaného zboží k prodávajícímu hradí zákazník. V případě uznání reklamace bude zákazníkovi náklad na přepravu vrácen spolu s nákladem na opravu nebo výměnu zboží.

6. Vyloučení z reklamace:

Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo v případě, že vada vznikla nesprávným užíváním, neodbornou instalací, mechanickým poškozením nebo neodborným zásahem.



V případě jakýchkoliv dotazů ohledně reklamace se, prosím, obraťte na naši zákaznickou podporu.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení